Subiekt 123
System fakturowania
Subiekt 123 to łatwy oraz przyjazny w obsłudze system fakturowania. Daje możliwość zarządzania informacjami o klientach oraz prowadzenia kartotek towarów oraz usług. Z tego programu można korzystać z dowolnego miejsca – wystarczy dostęp do internetu. Z aplikacji mogą korzystać również przedsiębiorcy ukraińsko- i rosyjskojęzyczni, a także firmy, które zatrudniają pracowników zza wschodniej granicy. Wersje językowe –
ukraińska i rosyjska są dostępne w ramach podstawowej licencji oraz nie są dodatkowo płatne. Dokumenty sprzedaży generowane za pomocą aplikacji wystawiane są w języku polskim.
Subiekt jest najczęściej wybieraną marką systemu sprzedażowego w Polsce. Subiekt 123 należy do tej samej rodziny. Ta internetowa aplikacja jest dostosowana do potrzeb firm poszukujących prostego oraz intuicyjnego narzędzia do obsługi sprzedaży, bez skomplikowanego zarządzania magazynem.
Podstawowa wersja programu zawiera podstawowe funkcje, takie jak fakturowanie oraz wystawianie paragonów, zarządzanie klientami oraz towarami i usługami. Ciekawą cechą programu jest możliwość samodzielnego doboru potrzebnych modułów dodatkowych.
Subiekt 123 jest zintegrowany z programami księgowymi InsERT nexo, dzięki czemu wygenerowane dokumenty mogą od razu znaleźć się w biurze rachunkowym. Zakup specjalnej licencji Subiekta 123 dla biur rachunkowych sprawi, że aplikację będzie można bezpłatnie udostępniać wszystkim swoim klientom, którzy obsługiwani są przy użyciu Rachmistrza nexo lub Rewizora nexo.
Najważniejsze cechy Subiekta 123:
– przetwarzanie dokumentów sprzedaży – wystawianie faktur oraz paragonów online;
– dokumenty w walucie – wystawianie dokumentów w innej walucie;
– prowadzenie bazy towarów i usług – możliwość tworzenia grup produktów i ich wyszukiwania w klasyfikacji PKWiU;
– kartoteki klientów – zarządzanie informacjami o klientach m.in. ich dane teleadresowe, numer konta bankowego, uzgodniony termin płatności, wysokość przyznanego rabatu;
– zestawienia – możliwość wygodnego generowania zestawień, takich jak bilans, sprzedaż w okresie, sprzedaż według klientów itd.
– połączenie z GUS – możliwość szybkiego odnalezienia firmy oraz jej danych;
– obsługa JPK – aplikacja umożliwia generowanie plików JPK_VAT oraz JPK_FA;
– fiskalizacja – drukowanie paragonów na drukarce fiskalnej wraz z wykorzystanie Serwera Urządzeń Zewnętrznych;
– dostęp do programu w ramach jednego abonamentu dla wielu pracowników tej samej firmy;
– harmonogram płatności – aplikacja przypomina o nadchodzących terminach płatności zgodnie z określeniem parametrów (np. sposobu rozliczania podatków);
– szybki dostęp do najczęściej wykonywanych czynności bądź najczęściej obsługiwanych klientów poprzez indywidualne ustawienie pulpitu.