Subiekt NEXO
System obsługi sprzedaży i magazynów
Subiekt nexo to kompleksowy system, który wspomaga obsługę sprzedaży w małych oraz średnich firmach tj. sklepy, hurtownie, warsztaty, zakłady usługowe itp. Przyjazny oraz intuicyjny interfejs ułatwia oraz przyspiesza pracę, a bogactwo funkcjonalności zaspokoi potrzeby nowoczesnego przedsiębiorcy, niezależnie od sektora branży.
Subiekt nexo obsługuje wszystkie rodzaje dokumentacji handlowej (mocna strona programu jest zaawansowany system zamówień) oraz zapewnia sprawną gospodarkę magazynową. Oferuje również rozbudowane funkcje finansowe, umożliwiając operacje kasowe, bankowe czy tworzenie raportów kasowych. Moduł rozliczeniowy pozwala na ewidencjonowanie rozrachunków, czynności windykacyjnych oraz tabel kursów walut. Kartotekowa część systemu umożliwia prowadzenie rozwiniętej ewidencji klientów, asortymentu, urządzeń zewnętrznych, wspólników, instytucji, a także pracowników.
Subiekt od wielu lat jest najczęściej wybieraną marka programów sprzedaży, przez polskich przedsiębiorców. Subiekt nexo to kolejna wersja tego popularnego programu. Został on zaprojektowany ze wyraźną dbałością o przyjazność dla użytkownika, co ułatwia prowadzenie przedsiębiorstwa.
Subiekt nexo należy do zintegrowanego pakietu InsERT nexo, w którego skład wchodzą: Rachmistrz nexo – księga przychodów oraz rozchodów, a także ewidencja podatku zryczałtowanego, Rewizor nexo – system finansowo-księgowy, Gratyfikant nexo – program kadrowo-płacowy oraz Gestor nexo – CRM.
Najważniejsze możliwości Subiekta nexo:
– całkowita obsługa wszystkich typów dokumentów, w tym handlowych oraz magazynowych,
– całkowite rozdzielenie dokumentów magazynowych oraz handlowych, indywidualne bądź zbiorcze tworzenie faktur do dokumentów WZ, korekty dokumentów magazynowych, automatyczne tworzenie dokumentu WZ do wystawianej faktury, faktura pro forma oraz faktura sprzedaży z kilku magazynów,
– obszerny system zamówień – każda pozycja w dokumencie może mieć indywidualny termin płatności, wcześniejszy niż termin płatności całego dokumentu,
– kartoteka asortymentu – usługi, towary, komplety oraz opakowania zwrotne,
– działy sprzedaży w kartotece,
– kartoteka klientów, która obejmuje informacje typu CRM,
– elastyczne ustalanie polityki cenowej – zdefiniowane cenniki mogą być przypisane do poszczególnych klientów,
– cena, domyślna oraz maksymalna zniżka dla pozycji cennika mogą być sformułowane w zależności od jednostki miary oraz wysokości progu sprzedaży,
– obsługa przedpłat, płatności za pobraniem, płatności kartą, sprzedaży kredytowanej, przelewów na inne źródła płatności, zaliczek pracowników na zakup,
– kompleksowe operacje kasowe rejestrujące operacje gotówkowe oraz bezgotówkowe (płatność kartą płatniczą, bonami), operacje kasowe z odroczonym efektem (niewykonane),
– rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, podatkowe, do ZUS, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi),
– bankowość elektroniczna poprzez wymianę plików, a także online (niektóre banki),
– zarządzanie płatnościami (należności i zobowiązania), płatności wielowalutowe, żądania zapłaty, noty odsetkowe oraz kompensaty,
– obszerna obsługa zewnętrznych urządzeń tj. kasy i drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych,
– zmiany asortymentu poprzez automatyczną synchronizację w kartotece oraz urządzeniach zewnętrznych,
– całkowita integracja z systemami finansowo-księgowymi
Rachmistrz nexo PRO oraz Rewizor nexo PRO.
– biblioteka załączników, która umożliwia ewidencjonowanie zewnętrznych plików (tj. umów w formacie PDF) – limit 1000 załączników.