Gestor NEXO
System zarządzania relacjami z klientami

Gestor nexo to program, który pomoże w budowaniu trwałych relacji z klientami oraz zarządzaniu pracą w firmie. Dzięki automatyzacji pewnych czynności pozwala na zaoszczędzenie czasu oraz zapewnia większą wydajność, jak również efektywność.

Gestor nexo
umożliwia: szczegółową ewidencję danych klienta wraz z historią kontaktów, prezentację i negocjację ofert oraz komunikację mailową czy masową wysyłkę maili przy pomocy istniejącego klienta pocztowego. Organizuje i usprawnia również pracę wewnątrz firmy poprzez planowanie pracy, delegowanie zadań pracownikom, sprawdzanie postępów pracy i zapewnienie ogólnodostępnych zasobów w firmie (np. pojazdów służbowych).

Specjalny moduł
Zlecenia serwisowe organizuje zarządzanie serwisem, w celu obsługi napraw oraz reklamacji. Moduł ten wykorzystuje scenariusze obsługi klienta. Dzięki temu można szybko spawdzić ilość potrzebnych części, opłacalność zlecenia oraz posiadać powiązaną z nim dokumentację.

Gestor_nexo

Gestor nexo jest częścią linii InsERT nexo. Gestor nexo jest ściśle zintegrowany z systemem sprzedaży Subiekt nexo, co pozwala na korzystanie ze wspólnych kartotek klientów oraz asortymentu, cenników i promocji, a także łatwe przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe oraz magazynowe.

Najważniejsze możliwości Gestora nexo:

– przechowywanie oraz łatwe wyszukiwanie z dowolnego miejsca w systemie danych klientów z uwzględnianiem danych istotnych dla CRM,
– ewidencjonowanie historii kontaktów z klientami, wykonanych działań z udziałem klienta, przedstawionych ofert oraz procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych,
– definiowanie oraz wykorzystywanie zestawów klientów ,
– kompleksowa obsługa ofert dla klientów, jak również wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania oraz ich agregacja,
– przetwarzanie ofert na dokumenty magazynowe i sprzedażowe (wymaga licencji Subiekt nexo),
– obsługa wielu walut w ofertach,
– planowanie oraz wykorzystywanie promocji,
– wysyłanie indywidualnych lub masowych wiadomości tekstowych (np. wiadomości sprzedażowe do klientów, windykacyjne do kontrahentów, informacyjne do pracowników),
– planowanie oraz wykonywanie działań (spotkań, zadań, telefonów, faksów, notatek, listów, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) dotyczących zarówno klientów, jak i niepowiązanych z klientami,
– przypominanie o zaplanowanych czynnościach oraz rejestrowanie czasu wykonania działania, – planowanie oraz wykonywanie akcji automatycznych w działaniach,

– możliwość wymiany informacji pomiędzy uczestnikami, dzięki komentarzom w działaniach, procesach ofertowych, czy zleceniach serwisowych ,
– dla zleceń serwisowych możliwość generowania automatycznych działań, powiadomień w formie e-mail i SMS,
– ewidencjonowanie oraz rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. pojazdów służbowych),
-wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami,
– zarządzanie wiadomościami e-mail w łatwy sposób, dzięki wbudowanej opcji klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP,
– tworzenie masowych wysyłek e-maili z użyciem autotekstów,
– narzędzia usprawniające obsługę poczty elektronicznej, np. sprawdzanie poprawności pisowni (w języku polskim, angielskim, niemieckim oraz rosyjskim), sprawdzanie załączników, reguły wiadomości itp.,
– system raportowania umożliwiający przetwarzanie wyników raportów,
– biblioteka załączników do przechowywania zewnętrznych plików (np. umów w formacie pdf) z limitem 1000 załączników,
– oznaczanie obiektów flagami,
– możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej,
– możliwość przeniesienia danych z Gestora GT.