Gestor GT
System zarządzania relacjami z klientami

Gestor GT to wygodny oraz elastyczny program, który pozwala budować trwałe relacje z klientami. Skutecznie wspiera różnego rodzaju działania handlowe oraz marketingowe, które zapewniają efektywność oraz komfort pracy. Jego wszechstronność i umiejętność dostosowania się do unikalnych potrzeb sprawiają, że system jest odpowiedni dla firm o dowolnej specjalności.

Gestor GT przeznaczony jest dla każdego, kto dba o swoich klientów. Między innymi sprawdza się w dziale handlowym, marketingu, dziale obsługi klienta i sekretariacie itp. Jest również przydatnym narzędziem dla menedżerów.

Gestor_GT_pudelko

Gestor GT wyraźnie zapewnia dostęp do danych klientów zgromadzonych w systemie. Pozwala na staranne wyselekcjonowanie grup docelowych, co prowadzi do lepszego dostosowania działań do konkretnych osób. Ułatwia podejmowanie trafnych decyzji i przygotowanie odpowiednich strategii sprzedaży na podstawie różnych zestawień. Wszystko to za pomocą kilku ruchów. System został skonstruowany tak, by zaoszczędzić czas oraz zapewnić maksymalną efektywność przy stosunkowo niewielkim nakładzie pracy.

Gestor GT jest częścią linii InsERT GT. Może działać samodzielnie bądź współpracować z systemem sprzedaży Subiekt GT. Dzięki ścisłemu powiązaniu tych programów można korzystać ze wspólnej kartoteki kontrahentów oraz towarów ze wszystkimi poziomami cenowymi, rabatami oraz promocjami. Integracja z Subiektem GT pozwala również na łatwe wystawianie dokumentów handlowych oraz obsługę wielu magazynów.

Najważniejsze zalety Gestora GT:

– szybki dostęp do wszystkich informacji, które dotyczą klientów: aktywności, wiadomości, szans sprzedaży, dokumentów wystawionych w Subiekcie GT ;
– planowanie oraz rejestrowanie w systemie działań jak: spotkania, zadania, rozmowy telefoniczne, listy, faksy oraz rozmowy internetowe;
– łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca w programie;
– terminarz ukazujący zakres oraz termin czynności do wykonania (w widoku miesięcznym, tygodniowym jak i dziennym) wraz z funkcją przypominania;
– wbudowany moduł poczty elektronicznej – automatyczne przypisywanie e-maili do odpowiednich klientów, możliwe tworzenie zbiorczych wiadomości (mailing) na podstawie zdefiniowanych szablonów i pól autotekstu;
– dostęp do całej historii kontaktów z klientami (działania, wiadomości e-mail, wystawione dokumenty, wiarygodność płatnicza, data ostatniego kontaktu, nazwisko opiekuna klienta i wysokość udzielonych rabatów itd.);
– możliwe przydzielenie zadań i sprawdzenie postępu prac poszczególnych pracowników;
– wiele zestawień (m.in. lejek sprzedaży, prognozowanie sprzedaży, skuteczność sprzedawców, aktywność użytkowników itp.), także generowanych na podstawie informacji zawartych w
Subiekcie GT (np. sprzedaż wg asortymentu, raport o towarach);
– możliwe dostosowanie do własnych potrzeb (m.in. dodawanie zestawień, dostosowanie wydruków, edytowalne słowniki, pola własne, pasek szybkiego dodawania obiektów);
– powiązania – możliwość zbudowania relacji między obiektami, takimi jak klienci, szanse sprzedaży, działania oraz wiadomości;
– biblioteka dokumentów;
– schowek, z możliwością przechowywania różnych obiektó (np. zadania, wiadomości, klientów, szanse sprzedaży) do późniejszego wykorzystania;
– obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut przez Internet);
– łatwy system notatek;
– strona główna, która zawiera listę zadań dla użytkownika i prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży;
– możliwe otwieranie modułów w wielu zakładkach;
– praca sieciowa kilku użytkowników programu.